20 Aralık 2011 Salı

Clinique Lip


 Clinique chubby sticklere bayiliyorum. Clinique de var oldugu surece hep almak istiyorum. Bende iki rengi var simdilik pembe olani 06-Woppin' watermelon. Bu renk favorim cok guzel bir pembelik veriyor. Diger urun ise 07-Super strawberry bu stickin rengi oyle bulunmaz bir renk degil ama dudagi oyle guzel nemlendiriyor parlaklik veriyor ki almaya deger!!!


Bu cok seker clinique glosswearlari sephoradan gecen sene ismarlamistim 10 veya 12 rengi vardi ama ben dagittigim icin saga sola bende 4 tane rengi kaldi. Kolumda renklerini gosterdim ama dudakta cok daha belirgin duruyor. Renkleri ise soldan saga dogru
-11 clearly pink
-14 cabahi crush
-09 juicy apple
-15 whisper

10-air kiss

Clinique 06 black honey Bu elle dergisinin odul verdigi bir urun rengi cok koyu gozukuyor ama dudaga dogal bir kirmizilik ve nem veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder