20 Aralık 2011 Salı

Clinique Eye

Clinique sevdigim bir marka kokusuz ve alerjik testlerden gecmis olmasi benim icin tercih sebebi. Far paletlerini cok seviyorum ve gozlerim alerjik oldugu icin bu en az etkileyen markalarin basinda.

bu far paleti hediye olmasa almazdim galiba cunku butun renklerin birebir aynisi estee lauder paletimde mevcut. soldan saga dogru renklerinin isimleri (palette)
-blushing nude trio
-pink chocolate quad
-stone violet
-chocolate chip

601 French vanilla - Bu far nude bi renk pudra gibi base olarak kullanilabilir ya da tek basinada nude bir makyajda uygulanabilir ben cok kullaniyorum memnunum bu urunden bitince tekrar alirim.

Bu sirin far ve allik paletide yine hediye. Ben yurtdisinda yasadigim bol bol promosyon ve hediyeler alabiliyorum cunku unlu kozmetik markalari onlardan yaptiginiz alisverislerin yanina mutlaka hediye seti veriyorlar.

Bu renklere bayiliyorum pembesi altin pembe goz pinarlarina surunce cok hos normal kullaninca yine ayni sekilde ve kahverengiyle acayip uyumlu. bu farin rengi
104 strawberry fudge
07 ebb and flow- clinique far paleti yine cok severek aldigim bir palet haki yesili, su yesili ve simli beyaz fari hem ayri ayri kullanim icin hemde hep birlikte cok harika makyajlar yaratabiliyor.

son olarak bahsedecegim clinique farim 08 come heather
pudra pembesi morun uyumu bu renkleri cok severek kullaniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder