21 Aralık 2011 Çarşamba

Estee Lauder


Gecen sene Estee Lauder un makyaj setinin almistim bi outletten cok uygundu fiyati kirmizi bir canta icinde 15 renkli far paleti 3 renkli allik paleti 3-4 firca 3 ruj vardi galiba kullanmadiklarimi dagittim. Bu set normalde Estee Lauderdan yapacaginiz alisverisin yaninda belli bir ucret karsiligi satiliyor ama kampanya bittiginde ellerinde kalan urunleri demek ki outletlere satiyorlar.

Allik paletini cok seviyorum soldan saga dogru renkleri:
-01 bronze goddess-soft matte bronzer
-11 nude rose
-13 rose wood

Far paletinde 15 renk var ve cogu renk kahverengi tonlarinda ve soft renkler. Yere dusurdugum icin 2 tanesi biraz kirildi ve ustunden kusum yurudugu icin onun tirnak izleri var birde :)




Bunlarda setten cikar rujlarin ikisi digerleri cok koyu kahve oldugu icin dagitmistim.Kokusu cok guzel estee nin rujlarinin.
altta olan pembe renkli olan ruj 116 candy digeri ise ustteki yani 117 rose tea


Bu kahve-bronz ruj yazin cok kullandigim bir renk. Bronz makyajla yanik tenle cok hos oluyor rengi ise 183 sugar honey.



Bu far paletinin biraz daha buyugu ama renk olarak hemen hemen aynisi clinique far paletimde var. Digeri hediye olmasa almazdim cunku bu var zaten :) seviyorum bu renkleri cok kullanisli hem gunduz yapttigim makyajda hemde gece makyajinda smokey eyes cok guzel yapiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder